- Varaamalla Kidian myyntipalvelun hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut toimittamaan myyntikelpoiset myytävät tuotteet Kidialle sovitussa ajassa.
- Kidia vastaa tuotteiden hinnoittelusta, esillepanosta ja myynnistä
Myyntipalvelun varaaminen
- Kidian myyntipalvelu varataan verkkokaupan kautta.
- Ennen varausta tulee huolella perehtyä myyjän ehtoihin ja ohjeisiin.
- Varauksen yhteydessä valitaan myymälä ja myyntijakson ajankohta sekä myyntipakettien määrä.
- Varauksen yhteydessä maksetaan myyntijakson aloitusmaksu verkkokaupan kassalla.
- Lähetämme varauksen jälkeen sinulle varausvahvistuksen ja tunnukset Kirpparikalleen.
Myyntipalvelun hinta
Kidian vaivattoman täyspalvelun hinta koostuu kolmesta osasta:
- Maksat varauksen yhteydessä aloitusmaksun 14,90€ per myyntipaketti. Aloitusmaksu kattaa tuotteiden läpikäymisen ja valinnan myyntiin.
- Kun myyntijaksosi päättyy, kertyneestä myyntituotostasi vähennetään ensin myyntiprovisio 50%.
- Tämän jälkeen sinulle jäävästä osuudesta vähennetään käsittelymaksu 0,60€ / tuote jokaisesta myyntiin hinnoitellusta tuotteesta. Jos tuotetta ei ole valittu myyntiin, siitä ei tarvitse maksaa käsittelymaksua.
Huomaathan, että myyntituotostasi vähennetään ensin provisio ja maksat käsittelymaksun jäljelle jäävästä omasta osuudestasi. Varauksen yhteydessä maksettavaa aloitusmaksua ei hyvitetä tilityksen yhteydessä, vaan se on osa palvelun kokonaismaksua.
Voit tuoda myyntiin
- Lastenvaatteita vauvasta kouluikään
- Aikuisten vaatteita (niin naisten, miesten kuin unisex-vaatetta)
- Sesongin ulkovaatteita
- Sesongin asusteita
- Sesongin kenkiä
- Ehjiä, toimivia ja turvallisia leluja, joissa on CE-merkintä
- Pelejä ja palapelejä (kaikki osat tallessa)
- Lastenkirjoja
- Lastentarvikkeita
- Raskaus- ja imetystarvikkeita
- Urheiluvaatteita
- Laukkuja
- Lompakoita
- Koruja (ei arvokoruja tai -kelloja)
Tuotteiden kunto ja ikä
- Myyjä sitoutuu toimittamaan tuotteet myyntiin Kidian ohjeiden mukaisesti.
- Valitsemme myyntiin ainoastaan täysin ehjiä ja puhtaita, tuotteita, joissa ei ole tahraa tai kulumaa.
- Kaikkien tuotteiden tulee olla pestyjä ja puhdistettuja.
- Ryppyiset vaatteet tulee silittää.
- Tarkista kaikkien tuotteiden kunto kirkkaassa valossa. Etsi tahroja erityisesti hihansuista, kauluksista, housujen polvista ja takamuksista. Tarkista kenkien kärjet, sisäpohjat ja jalansuut.
- Emme ota myyntiin iältään vanhoja pitkään säilytyksessä olleita vaatteita. Yli 5 vuotta vanhojen vaatteiden kysyntä on jo vähäinen. Malli ja kuosi vaikuttavat kysyntään.
Emme ota myyntiin
- Äitiyspakkauksen tuotteita
- Leluja ja lastentarvikkeita, joissa ei ole CE-merkintää
- Temusta ja vastaavista kaupoista hankittuja tuotteita
- Tuotteita, joiden alkuperä tai turvallisuus herättää epäilyksiä
- Ultrapikamuotia (kuten Shein, Boohoo, Cider)
- Tuoteväärennöksiä (piraatti-/feikkituotteet)
- Pyöräily- ja ratsastuskypäriä
- Turvatuotteita kuten kätkythälyttimiä
- Turvaistuimia tai -kaukaloita
- Tuttipulloja ja tuttipullotarvikkeita
- Sisustustuotteita (taulut, julisteet, valaisimet jne.)
- Sisustusteksiilejä (matot, verhot, tyynyt jne.)
- Astioita ja keittiötarvikkeita
- Valokuva-albumeita ja kehyksiä
- Lakanoita, vuodevaatteita, vilttejä
- Lastenvaunuja ja -rattaita + varusteita
- Pottia ja pöntönsupistajia
- Huonekaluja ja muita isokokoisia tuotteita
- CD- ja DVD-levyjä
- Kosmetiikkaa
- Arvokoruja ja -kelloja
- Mainoslahjatuotteita
- Turistituotteita
- Alusvaatteita
- Elektroniikkaa, kodinkoneita
- Suurta määrää uusia tuotteita (esim. outlet-erät)
Kidia valitsee myytävät tuotteet
- Emme laita myyntiin välttämättä kaikkia myyntiin tuomiasi tuotteita.
- Jos vaatteelle ei ole meillä kysyntää kunnon, mallin tai iän perusteella, emme valitse sitä myyntiin.
- Jos vaatteelle ei ole kysyntää arviomme mukaan, emme valitse sitä myyntiin.
- Tuotekohtainen käsittelymaksu (0,60€ / tuote) peritään vain myyntiin valituista tuotteista.
- Myynnistä karsittujen tuotteiden tilalle ei voi tuoda korvaavia tuotteita.
Myyntijakson peruminen Kidian toimesta
- Jos katsomme, että myyntiin tuoduista tuotteista suuri osa on sopimattomia myyntiin, eikä niitä ole valmisteltu myyntiin myyjän ohjeiden mukaisesti, perumme myyntipalvelun.
- Olemme tällöin yhteydessä myyjään sähköpostitse.
- Tällöin myyjän tulee noutaa tuotteet takaisin myymälästämme kolmen päivän kuluessa.
- Palautamme 14,90€ aloitusmaksun, jos myyjä noutaa tuotteet ajallaan ilmoitettuun päivään mennessä.
- Voimme tarvittaessa hoitaa myös tavaroiden jatkokierrätyksen, jos et halua niitä enää itsellesi takaisin. Jos hoidamme jatkokierrätyksen, emme palauta sinulle maksamaasi 14,90€ aloitusmaksua.
Tuotteiden määrä
- Yhteen myyntipakettiin sisältyy korkeintaan 80 tuotteen käsittely.
- Jos haluat myydä kerralla enemmän, voit varata useamman myyntipaketin.
- Muista, että voit tuoda myyntiin korkeintaan vain sen määrän tuotteita kuin mille olet varannut jakson. Jos tuot liikaa tuotteita, veloitamme niiden käsittelystä hinnastomme mukaisen hinnan.
- Yksi tuote on Kidialla yhtä kuin yksi hintalappu.
- Selkeät setit ja tuotekokonaisuudet lasketaan yhdeksi tuotteeksi, kuten esimerkiksi sukkaparit, kengät, kaksiosaiset yöasut jne.
- Yksi vaate on siis aina yksi tuote ellei kyseessä ole selkeä asukokonaisuus.
- Vaatteista ei voi muodotaa itse tuotepaketteja. Emme laita siis myyntiin useampia tuotteita niputettuna yhteen (esimerkiksi 4 bodya tai paitaa)
- Pikkuleluja (Legot yms.) on järkevää myydä yhtenä tuotteena pakattuna esimerkiksi pikkupussiin. Nämä lasketaan yhdeksi tuotteeksi. Lelujen tulee kuitenkin olla selkeästi samaa sarjaa tai samankaltaisia.
- Sukkia ja alushousuja myymme 2-3 parin seteissä, jolloin yksi setti vastaa siis yhtä tuotetta.
- Emme laita myyntiin sukka- tai alushousupusseja, joissa on monta paria pussin sisällä. Jos tällaisia on pusseja on mukana myyntitavaroiden joukossa, ne karsitaan pois myynnistä tai puretaan erillisiksi tuotteiksi.
- Saatamme purkaa setit erilleen hinnoittelun yhteydessä, jos niiden myynti erikseen on arviomme mukaan kannattavampaa.
Tuotteiden valmistelu myyntiin
- Sinun tulee valmistella kaikki tuotteet myyntiä varten
- Myyntiin voi tuoda ainoastaan ehjiä, puhtaita ja siistikuntoisia tuotteita.
- Kaikki vaatteet tulee pestä ennen myyntiä hajusteettomalla pesuaineella.
- Kaikki ryppyiset vaatteet tulee silittää.
- Kaikki vaatteet tulee napittaa kiinni.
- Vaatteista tulee poistaa myös nypyt, nukat ja karvat.
- Kengät, lelut ja muut tarvikkeet tulee puhdistaa ennen myyntiä.
- Pitkään säilytetyt vaatteet tulee pestä tai tuulettaa ennen myyntiin tuomista.
- Kaikki tavarat tulee pakata siististi kassiin tai pahvilaatikkoon.
Tavaroiden toimittaminen myyntiin
- Lähetämme sinulle ennen myyntipalvelun käynnistymistä ohjeet tavaroiden toimittamiseen sähköpostilla ja tekstiviestillä.
- Ohjeviestistä löydät päivämäärän mihin mennessä sinun tulee toimittaa tavarat.
- Tavarat tulee toimittaa meille 5-7 päivää ennen varauksen aloituspäivää.
- Tavarat tulee toimittaa siihen myymälään, mihin olet varannut myyntijakson myymälän aukioloaikana.
- Jos et pysty toimittamaan tavaroita ajoissa, ole meihin hyvissä ajoin yhteydessä.
Hinnoittelu ja esillepano
- Kidian henkilöstö valitsee myytävät tuotteet, huolehtii tuotteiden hinnoittelusta ja päättää hinnat myytäville tuotteille.
- Hinnoittelu tehdään Kirpparikallessa.
- Hinnoittelu perustuu Kidian henkilöstön kokemukseen ja asiantuntemukseen.
- Voit esittää Kidialle hinnoitteluun liittyviä hintatoiveita. Jos hintatoive poikkeaa kovasti Kidian hinta-arviosta, tuote voidaan olla laittamatta myyntiin.
- Kidia vastaa myös tuotteiden esillepanosta ja myymälän siisteydestä.
- Kaikki vaatteet laitetaan esille ripustimilla koon mukaan tai omalle osastolleen.
- Huolehdimme myymälän siisteydestä ja esillepanosta päivittäin
Kirpparikalle
- Kidialla on käytössä KirppariKalle-ohjelmisto, jonka kautta tapahtuu varausten hallinta, tuotteiden hinnoittelu, myynti, raportointi ja tuottojen tilitys.
- Tehtyäsi varauksen verkkokaupassa luomme sinulle asiakastilin ja varauksen Kirpparikalleen.
- Saat tunnukset Kirpparikalleen sähköpostitse ja tekstiviestillä.
- Sinun tulee hyväksyä Kirpparikallen käyttöehdot ensimmäisellä käyttökerralla.
- Jos olet käyttänyt Kirpparikallea aiemmin muualla, aiemmat tunnukset on mahdollista yhdistää Kidian tunnukseen.
- Sinun tulee tarkistaa omat tiedot Kirpparikallessa ja lisätä tilinumero omat tiedot -sivulle tilitystä varten.
Myyntijakson käynnistyminen
- Myyntijaksosi käynnistyy, kun kaikki tavarasi on hinnoiteltu ja aseteltu myyntiin myymälässä.
- Kaikki tavarasi ovat myynnissä viimeistään varauksesi aloituspäivänä.
- Todellinen aloituspäivä voi olla jo muutama päivä tätä aiemmin riippuen hinnoitteluaikataulustamme.
- Jos myyntijakso käynnistyy aiemmin, se ei vaikuta jakson päättymispäivään.
- Myytävät tavarat ovat myynnissä Kidian myymälässä vähintään 14 myyntipäivän ajan. Myyntipäiviä voi kertyä enemmänkin.
- Myyntijakson aloitus lasketaan ensimmäisestä varsinaisesta myyntipäivästä.
- Kun myyntijakso on käynnistynyt, et voi enää toimittaa lisää tuotteita myyntiin.
- Myyntijaksoon ei lasketa mukaan päiviä, jolloin myymälä on suljettu.
Hintojen alentaminen
- Kidia voi muuttaa alkuperäisiä hintoja kesken myyntijakson, jos tuote ei löydä ostajaa alkuperäisellä hinnalla.
- Kaikkien tuotteiden hintoja alennetaan automaattisesti Kidian toimesta myyntijakson viimeisten päivien ajaksi.
- Hintoja alennetaan prosenttialennuksilla, jotka merkitään tuotteeseen alennuslapulla.
- Alennettuja tuotteita siirretään erilliselle alerekille myymälässä.
Myyntijakson päättyminen
- Myyntijakson päättyessä keräämme kaikki myymättä jääneet tuotteet pois myymälästämme.
- Voit valita haluatko myymättä jääneet tuotteet takaisin vai haluatko, että hoidamme niiden kierrättämisen jatkokierrätyspalvelumme kautta.
- Jatkokierrätyspalvelun hinta on 5,90€, ja hinta vähennetään myyntijakson tuotoista ennen tilitystä.
- Jos haluat noutaa myymättä jääneet tuotteet takaisin, odota ilmoitusta jakson päättymisestä.
- Myynnissä olevia tavaroita ei voi noutaa ennen kuin keräilymme on valmis.
- Kun olet saanut ilmoituksen jakson päättymisestä, sinun tulee noutaa tavarat viestissä merkittyyn päivään mennessä.
- Maksamme sinulle tilityksen sen jälkeen, kun olet noutanut tavarat.
- Noutamattomat tavarat siirtyvät Kidian omistukseen ja toimitamme ne jatkokierrätykseen. Noutamattomien tavaroiden käsittelystä peritään jatkokierrätysmaksu 5,90€.
- Noutamattomia tavaroita ei ole mahdollista saada takaisin enää sen jälkeen, kun ne on toimitettu jatkokierrätykseen.
Jatkokierrätys
- Jatkokierrätys on lisäpalvelu Kidian myyntipalveluun.
- Jatkokierrätyspalvelun hinta on 5,90€. Maksu vähennetään myyntituotoista myyntijakson tilityksen yhteydessä.
- Jos haluat tuotteillesi jatkokierrätyksen, ilmoita siitä meille myymälässä tai sähköpostitse.
- Toimitamme kaikki lahjoituskelpoiset tuotteet Hope ry:lle tai muille sopiville hyväntekeväisyystahoille.
- Muut tuotteet lajittelemme asianmukaisesti oikeaan jätekeräykseen.
- Kun myyntijaksosi päättyy, lajittelemme tavarasi jatkokierrätykseen ja laitamme tilityksesi sinulle suoraan maksuun. Tällöin sinun ei siis tarvitse tehdä enää mitään jakson päättyessä.
- Sinun on mahdollista myös noutaa osa myymättä jääneistä tavaroista ja jättää noudon yhteydessä osa jatkokierrätykseen.
- Jatkokierrätykseen lajiteltuja tuotteita ei ole mahdollista saada takaisin lajittelun jälkeen.
Myyntituottojen tilitys
- Näet myyntijakson jälkeen tilitysraportin Kirpparikallesta.
- Myyntituotot tilitetään KirppariKalleen kirjatulle pankkitilille 7 arkipäivän kuluessa myymättä jääneiden tavaroiden noutamisesta tai jatkokierrätyksestä.
- Sinun tulee lisätä oma tilinumero KirppariKallessa omat tiedot -sivulle tilitystä varten.
- Tilinumeroa ei voi lisätä KirppariKallen mobiilisovelluksessa.
- Tilitys voidaan maksaa vain suomalaiselle pankkitilille.
- Ota meihin yhteyttä, jos et voi ottaa vastaan tilitystä pankkitilille.
Muutokset varaukseen
- Ota meihin yhteyttä, jos haluat tehdä muutoksia tekemääsi varaukseen – yleensä muutokset onnistuvat!
- Huomaathan, että jos myyntipalvelusi on jo käynnistynyt, emme voi enää tehdä muutoksia varaukseen.
- Voit halutessasi siirtää varaukseksi ajankohtaa. Ota meihin yhteyttä, niin etsitään uusi sopiva ajankohta varaukselle.
- Voit myös perua tekemäsi varauksen ennen sen alkua. Jos perut varauksen, hyvitämme sinulle maksamasi käsittelymaksun hinnan. Hyvitys maksetaan verkkokauppamme maksunvälittäjän Visma Payn kautta.
Myyntijakson ongelmatilanteet
- Me Kidialla sitoudumme pitämään huolta kaikista asiakkaiden tuotteista tarkkaan myyntijakson ajan.
- Kidia vastaa kaikista mahdollisista palvelun virheistä, joissa palvelua ei ole toteutettu näissä ehdoissa kuvatulla tavalla tai jos Kidia on laiminlyönyt muulla tavalla palvelun tuottamiseen liittyvät velvollisuutensa.
- Jos palvelussa ilmenee virhe, se hyvitetään sopimuksen mukaan joko hinnan alennuksella, virheen korjauksella, hyvityksellä tai työn uusimisella.
- Kidian myymälöissä pyritään ehkäisemään kaikki varkaudet. Myymälässä on käytössä tuotesuojaportit, ja myyntipalvelun hintaan kuuluu kovahälyttimet arvokkaampiin tuotteisiin. Henkilökunta valvoo myymälää aktiivisesti. Kaikki varkaudet ilmoitetaan poliisille.
- Myyntijakson aikana kadonneet tuotteet pyritään jäljittämään mahdollisuuksien mukaan.
- Kidia vastaa todistettavasti tapahtuneesta tuotteen katoamisesta myyntijakson aikana. Kadonneet tuotteet hyvitetään asiakkaalle myytyinä tuotteina Kirpparikalleen kirjatun myyntihinnan mukaisesti. Hyvitettyjen tuotteiden osalta peritään normaalisti myyntijaksoon kuuluvat palvelumaksut (käsittelymaksu + provisio).
- Kidia vastaa sellaisista tilanteista, joissa tuote rikkoutuu selkeästi ja todistettavasti myyntipalvelun aikana myymälässä.
- Kidia ei vastaa tuotteiden piilevistä vioista, joiden ei voida selkeästi osoittaa aiheutuneen myyntipalvelun aikana.
- Jos tuotteesta on irronnut hintalappu eikä Kidia pysty yksilöimään, kenen tuotteesta on kysymys, tuote siirretään hintalaputtomiin tuotteisiin. Myyjällä on oikeus käydä läpi hintalaputtomat tuotteet milloin tahansa myyntipalvelun aikana ja sen päättyessä. Jos näille tuotteille ei löydy omistajaa, ne toimitetaan jatkokierrätykseen 2 viikon kuluessa hintalaputtoman tuotteen löytymisestä.
- Kaikki erimielisyydet pyritään selvittämään ensisijaisesti sovittelemalla. Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Muut ehdot
- Myyntiin tuodut tuotteet myydään Kidian myymälässä komissiokauppana, jolloin kaikki tuotteet ovat myyntipalvelun varanneen asiakkaan omistuksessa, kunnes ostaja-asiakas tekee kaupan Kidian kanssa.
- Kidia myy verotta ostamansa käytetyn tavaran lopulliselle asiakkaalle komissionäärinä.
- Ostohetkellä tapahtuu kaksi myyntiä: myyjäasiakkaan myynti Kidialle ja Kidian lukuun tapahtuva myynti loppuasiakkaalle.
- Myyntiin sovelletaan käytettyjen tavaroiden myynnissä arvonlisäverolaissa (AVL 79 a §) tarkoitettua marginaaliverotusmenettelyä. Tästä johtuen myytävien tavaroiden arvonlisävero on 0%.
- Kidia maksaa omasta voittomarginaalistaan sekä verkkokaupassa maksetuista käsittelymaksuista 25,5% arvonlisäveron.
- Molemmilla osapuolilla on mahdollisuus perua tai siirtää myyntipalvelun vetoamalla ylivoimaiseen esteeseen, johon ei ole voitu varautua ja joka estää estää sopimuksenmukaisen suoritusvelvollisuuden täyttämisen.Ylivoimainen este tarkoittaa sellaista osapuolelle ilmaantunutta yllättävää ja ennalta arvaamatonta tapahtumaa, joka estää näiden ehtojen mukaisen suorituksen tekemisen. Ylivoimainen este voi olla esimerkiksi sota, kulkutauti, luonnonmullistus tai viranomaisen antama kielto tai määräys.
Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
Kidia Oy (y-tunnus 3183750-8) myy palveluita yksityishenkilöille Suomeen. Kidia tarjoaa myyntipalvelua käytetyille vaatteille ja muille tarvikkeille. Nämä toimitusehdot soveltuvat palveluiden tilaamiseen Kidian verkkokaupassa. Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.1.2021 alkaen. Kidia pidättää oikeuden päivittää toimitusehdot tarvittaessa.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@kidi.fi
Puhelin: 040 197 1800
Postiosoite: Linnanrakentajantie 2, 00880 Helsinki
Tilaaminen
Myyntipalvelu varataan verkkosivuilla lisäämällä se ostoskoriin ja maksamalla kassalla. Tilauksen yhteydessä hyväksyt toimitusehdot ja hinnan. Saat tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Maksaminen
- Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
- Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy.
- Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.
- Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
- Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Maksutavat
- Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
- Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä OP Lasku.
- MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
- Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
- OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
- Ennen myyntijakson käynnistyistä varauksen voi peruuttaa milloin tahansa ottamalla Kidiaan yhteyttä.
- Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
- Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.